Вівторок, 25.06.2019, 02:30Вітаю Вас Гость | RSS
      Миргородський НВК ( днз -знз ) "Гелікон"    
Головна | Завдання | Реєстрація | Вхід
   
» Меню сайту

» Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

» Пошук

» Форма входу

» Новини "Гелікону"

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Завдання для самостійного опрацювання

Учні початкової школи отримали завдання від класних керівників індивідуально.

Для отримання консультацій звертатися до вчителів у телефонному режимі.

5 клас

Природознавство

  1. Опрацювати п.26, з.5 с. 114 (за бажанням)
  2. в зошиті на друкованій основі з.1-6 с.15,з.1-6 с.16, з.1-10 с.17

Зарубіжна література.

  1. Прочитати до кінця повість М.Твена "Пригоди Тома Сойера".
  2. ст..166,167 – "Цікаво знати" ( прочитати для ознайомлення)
  3. із творчого завдання на ст. 174 та творчого завдання №1   на  ст. 180 виписати сюжетні лінії повісті
  4. с. 189 опрацювати теоретичний матеріал: виписати і розуміти визначення повісті, її ознаки та відмінність від оповідання.
  5. Дивитися кінофільми: "Поліанна", "Чарлі і шоколадна фабрика"

Українська мова

§27,28,29,30 – опрацювати, правила вивчити. Виконати письмово впр. 256,261, 267, 275.

Українська література

Прочитати інформацію на сторінках підручника170-189 та знати зміст казки «Микита Кожум’яка», вивчити визначення стор. 176,

дати письмові відповіді у робочому зошиті на питання розділу ІІ та ІІІ, що розміщені на стор.190-191.

Прочитайте повість Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі», підготуйте стислий переказ  1-5 розділів та ( за бажанням) цікаву інформацію про деякі архітектурні пам’ятки (замки, форти, фортеці), які  згадуються у цьому епічному творі.

Інформатика

Опрацювати теми:

Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора. Відкривання збережених зображень у графічному редакторі. Графічні об’єкти та їх властивості. Палітра кольорів.

Англ. Мова

  1.  SB  в.1 ст.56 (вивч.),  в.2 ст.56 (читати, перекл.) , в.3 ст.56 (вивч.)

WB в.1,2,3 ст.52, в.5,6 ст.53

  1. SB в.1,2,3,4,6 ст.58 (виконати в робочому зошиті)

WB в.1,2,3,5 ст.54

  1. Творче завдання. Написати листівку «Моя подорож у вихідний день» (див. зразок SB ст.57)  

Історія України

параграф 16, прочитати. Робочій зошит стор. 34 №1, 2, 3; стор. 35 №1

Основи  здоров’я

параграф 16,17

Математика

5 клас  § 30-32, стор. 220-235 – опрацювати; виконати  №999,1000,1001,10007- стор.221-222;

№1032,1034,1038 – стор. 228; № 1062,1068 – стор.233-234.

 

6 клас

Біологія

  1. опрацювати п.29-31
  2. підготувати завдання «поміркуй» с.115 (створити міні-проект)

Географія

  1. опрацювати п.30,31
  2. виконати в зошитах завдання практичної роботи №1-3 с.122.

Зарубіжна література.

  1. Прочитати весь матеріал підручника,  розміщений на стор.116 - 128, включаючи біографі. Джека Лондона ( є гіпотеза, що саме Джек Лондон – прототип образу Діка Сенда. Спростуйте або доведіть цю версію), оповідання "Жага до життя" та коментарі та "Краса  слова";
  2. ст..128:

     питання для обговорення №№1 – 3 – усно;

    творче завдання №№2,3 – письмово;

    питання "Перевірте себе" №3,5 – усно

  1. На вибір одне із завдань: намалюйте карту пересування героїв або складіть пам′ятку "Як вижити в екстремальній ситуації?" ( на окремих аркушах).
  2. Читати повість В.Г.Короленка "Сліпий музикант" та переглянути однойменний фільм.

Інформатика

Опрацювати теми:

Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення.

Англ. Мова

  1. SB в.1 ст.53 (вивч.), в.2 ст.54 (чит., перекл.)

WB в.1,ст.51, в.1 ст.52

  1. SB в.3ст.56 (чит. Перекл.) в.6 ст.57 (вивч.)

WB в.1,2,4,6 ст.54,55

  1. Я роздавала завдання на лист. Ст.4 “Ukraine”  Вибрати 10-15 речень і вивчити.

Основи  здоров’я 

параграф 18,19,20

Українська мова

§44-§53-опрацювати, вивчити правила. Виконати письмово впр.447, 448.

Українська література

Прочитати повість В.Нестайка «Тореадори з Васюківки».

Всесвітня історія

параграф 29, прочитати. Робочій зошит стор. 54, виконати завдання.

Математика

§ 36, стор. 173-175 – опрацювати; виконати  № 914-923 -стор.175-176; повторити § 34-35, стор. 165-172.

 

7 клас

Зарубіжна література.

  1. Знати напам´ять уривок з вірша Р.Кіплінга "Якщо…."
  2. Знати зміст "Балади про Схід і Захід". Згадайте ознаки балади як літературного жанру і доведіть, що даний твір дійсно балада (письмово)
  3. Прочитати вірш О.С.Пушкіна "19 жовтня 1825 року". Визначити рядки, у яких розкривається основна тема вірша.
  4. Проект ( у будь – якій формі: реферат, стінна газета, бюлетень, твір, електронна презентація і т.д.) на одну із тем:
    • "Історія створення Царськосельського ліцею та його роль у становленні О.С.Пушкіна як поета";
    • " Пушкінський випуск ліцеїстів: життєва доля одного з них  (крім О.С. Пушкіна)";
    • "Пушкінські послання до друзів".
  5. Прочитати повість – феєрію О. Гріна "Пурпурові вітрила" ( фільм 1961 року)

Українська мова

§24,25,26 – опрацюйте, правила вивчіть. Виконайте письмово впр. 198,203, 216

Українська література

Прочитайте інформацію на сторінках підручника186-191;

вивчіть напам’ять одну з поезій Ліни Костенко та одну з поезій Василя Симоненка (237-240);

у робочому зошиті дайте  письмові відповіді на питання № 1-3, що розміщені на стор.188,191;

за вивченими творами з теми «Ти знаєш, що ти – людина…» напишіть у робочому зошиті твір-роздум на одну з тем:

  1. Найбільший скарб у житті.
  2. Духовний світ молоді в сучасному світі.
  3. «Люди, будьте взаємно красивими!»(Л. Костенко).

Буде вільна хвилинка  – послухайте:

https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k

https://www.youtube.com/watch?v=Xe6v4-w07dQ

https://www.youtube.com/watch?v=R-O2kH4JJnk

https://www.youtube.com/watch?v=566kWjEf_IU

https://www.youtube.com/watch?v=IkwH3ewcpE8

Географія

1) опрацювати  п.26-28

2) в контурній карті на карті Австралія с.13 позначити об’єкти з практичної роботи №8 підручника с.113,118

3) по Австралії (п.25-28) скласти 4-6 тестів або кросворд

Біологія

1) користуючись додатковою літературою, інтернет опрацювати інформацію про сумчастих звірів та перш озвірів;

2)по даних представниках занести інформацію в таблицю робочого зошита.

Інформатика

Опрацювати теми: Таблиці, електронні таблиці. Типи даних: число, текст, формула. Табличний процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.

Англ.мова

  1. SB в.6 ст.59 (вивч.), В.7,8 ст.59 (викон. В роб. Зош.)

WB в.6,7 ст.57

  1. SB в.2,3,4,5,6 ст.60,61

WB в.1-5 ст.58,59

  1. SB в.2,3,4 ст.62

WB в.1,2 ст.60

Творче завдання. Написати огляд кінофільма  (див. зраз. В.2 ст.62 SB).

Всесвітня історія

повторити параграфи 10-14, підготуватися до контрольної роботи (08.02.2016 р. буде контрольна!!!!!!).

Основи  здоров’я 

реферат « Уміння вчитися. Умови успішного навчання.»

Хімія

параграф 11, 12 стр. 53, 90 вчити таблиці.

Фізика

§ 5-9, стор. 31-54 – опрацювати.

Алгебра

§ 16-19, стор. 92-103 - повторити; виконати завдання для самоперевірки № 1-11, стор.115-116.

Геометрія

§ 14 - стор. 105-109 - опрацювати; виконати № 10,11,12,17,20 - стор.108.
 

8 клас

Біологія

1) опрацювати п.33-35 про кісткових риб;

2) у зошитах заповнити порівняльну таблицю (колонку про кісткових риб)

Географія

1) опрацювати п. 15,16;

2)в контурній карті на карті «Мінерально-сировинні ресурси» відповідними кольорами позначити найбільші басейни та родовища;

3) тести 1-8 с.86 підручника ( письмово)

Англ. мова

  1. В.3 ст.97 (вивч. Дикт.), в.4 (A, B) ст.98, в.1 ст.100, в.2 ст.101 (пис.)
  2. Вивч. Текст на вибір в.2 ст.109(А) або (В) ст.110

Хімія

параграф 26, 27, 28

Українська мова

§16-§21 повторити, виконати вправу 188 письмово (ст. 98)

Українська література

Вивчити вірші напам'ять:

Л. Українки «Хотіла б я піснею стати»; уривок з поеми «Давня казка»; В Сосюри «Любіть Україну» ( повністю).

Зарубіжна література

Вивчити напам'ять два рубаї Омар Хаяма за сторінками підручники 127-129.

Всесвітня історія

Параграф 18, прочитати, повторити параграфи 15-17 + 18, підготуватися до контрольної роботи (08.02.2016 р. буде контрольна!!!!!!).

Фізика

§ 32-38, стор. 99-114 - опрацювати; виконати впр.19, с.105.

Алгебра

§ 14, стор. 118-123 - опрацювати; виконати № 454,456,458 - стор.122

Геометрія

§ 11-14, стор. 88-117 - повторити; виконати № 1-3 - стор.122; № 1-3– стор.123. Підготуватися до контрольної роботи.

Російська мова

  1. Выполнить на листочках работу.

Контрольная работа по теме "Односоставные предложения"

 - Выполните задания А1-А11, выбирая только один правильный ответ. ( переписывать не надо, только указываете правильный ответ)

А1. Укажите определённо-личное предложение.

1)  Бельё стирали в прачечной.                     

2) Молчи, прошу, не смей меня будить.   

3) В печке что-то гудит.               

4) Клин клином вышибай.

А2. Укажите неопределённо-личное предложение.

1) Сейчас его схватят  и унесут куда-нибудь.       

2)  На берег накатывают большие волны.              

3)  Морозит.

4)  Лес рубят – щепки летят.      

А3. Укажите назывное предложение.

1)  Не спрячешься от медведя.            

2)  Брат широкоплеч.                            

3)  Волк коню не товарищ.

4)  Сосновый столик, стул…

А4. Укажите определённо-личное предложение.

1)  Лесок проехал, видел синицу, слушал дятла.   

2)  Чрез два часа снова буду говорить с врачом.   

3)  Сорок пятый.

4)  Владей, Фаддей, своей Маланьей.

А5. Укажите неопределённо-личное предложение.

1) Мне постелили в комнате рядом с братом.   

2)  Где взять полотенца?                                          

3)   Никогда тебя не прощу.

4)  Иди прямо и никуда не сворачивай.

А6. Укажите безличное предложение.

1)   Поле пригрело солнце.                             

2)   Морозило сильнее, чем с утра.                 

3)   Голод не тётка.

4)   Ненаписанные страницы книги.

А7. Укажите неопределённо-личное предложение.

1)  Раскрой, пожалуйста, окна!                       

2)   Положите на место.                                   

3)   До свадьбы заживёт.

4)    В дверь постучались.

А8. Укажите обобщённо-личное предложение.

1)   Легко мне.                                         

2)   Шила в мешке не утаишь.                 

3)  Денежки счёт любят.

4)   Саше пояснили решение задачи.

А9. Укажите назывное предложение.

1)  На безрыбье и рак рыба.                               

2)   Поле далеко.                                                  

3)    Душное лето.

4)   С одного края небо очистилось.

А10. Укажите определённо-личное предложение.

1)   Обложная гроза в деревне.                     

2)   Что припасёшь, то и на стол несёшь.    

3)   Милости прошу к нашему шалашу.

4)   Выходи, красна девица, дарую тебе волю.

А11. Укажите назывное предложение.              

1)  Двадцать первое. Понедельник.      

2)   Холодно.                                            

3)  Мал золотник.

4)   Тебе не решить этого уравнения.

 - Блок Б.Упражнение 265, стр.108-109. Все задания письменно, в т.ч. те, что размещены после предложений.

 

2. В рабочих тетрадях: Тема: "Однородные члены предложения (ОЧП)".

 -  Проработать упр.269 (устно) + теоретический материал на стр.111. и заполнить пропуски в утверждениях:

  1. ОЧП отвечают на  ___________________________вопрос выступают ____________________________ членами предложения.
  2. ОЧП относятся к _________________________________ члену предложения.
  3. ОЧП _________________________ по отношению друг к другу и соединены между собой ____________________________ связью.
  4. Однородными могут быть ___________________________члены предложения.
  5. Средством связи ОЧП являются ________________________________________________.
  6. Сочинительные союзы делятся на: ____________________________________________________________________________________________________
  7. Сочинительные союзы одновременно: связывают _________________________________________

    и выражают__________________________________________________________________________________________

8) ОЧП произносятся чаще всего ___________________________________________________________________________________________________

Упражнение 271 (письменно)

9 клас

Біологія

1) опрацювати п.53-57

2) письмово тести: 1-4 с.146,1 с.148, 1-3,5 с.149, 1,2 с.153, 1 с.155 ( скласти схему)

Географія

1. опрацювати п.18,19;

2. практична робота №8 с.101 ( виконувати в контурній карті)

Інформатика

Опрацювати теми: Побудова та організація комп'ютерних мереж. Призначення й структура мережі Інтернет. Служби Інтернету.  Адресація в Інтернеті.

Англ. Мова

  1. Reading SB ex. B, C, D p. 76,77

Vocabulary SB ex. 2,3 p. 77 (вивч. Виділ. Вирази)

WB ex. A p. 49, Ex. B p. 50

  1. English in use SB p. 78

WB ex. F p. 51

SB ex. B, D p. 80,81

Writing task p. 81  Написати розповідь в зош.

  1. Round up SB ex.A, B, C, D  p.82,83 (вик. в роб. Зош.)

WB ex.A p.53 , ex. B p. 54

Хімія

параграф 25,26,27

Українська мова

§12-§19 повторити, виконати вправи 240-241 письмово.

Українська література

Прочитати твори Т. Шевченка «Причина», « Лілея», «Гайдамаки».

Вивчити  напам'ять:

уривок з поеми « Гайдамаки» ( Від слів «Гомоніла Україна»…до «Серце усміхнеться», хр. ст 244 );

уривок з поеми «Сон» ( «У всякого своя доля» від початку слів до …витріщивши очі, хр. ст.275-276)

Зарубіжна література

Вивчити напам'ять поезію Г. Гейне (1 на вибір).

Прочитати поему Дж. Байрона «Мазепа».

Історія України

параграфи 21-22, прочитати, класти конспект.

Правознавство

Параграф 13, прочитати, виписати в зошит визначення "договір" та види цивільних договорів.

Фізика

§ 23-25, с.82-94 – опрацювати; повторити § 18-21.

Алгебра

§ 17-18, стор. 167-183 - опрацювати; виконати № 574,576 - стор.173; № 586-589, 593 – стор.180.

Геометрія

§ 18(1) - симетрія відносно точки – повторити; §18(2) - симетрія відносно прямої – опрацювати (стор.118-123). Виконати № 595, 602 - стор.123.

 

 


Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz