Середа, 14.04.2021, 11:46 | Вітаю Вас Гость | RSS |
![]() | |
Головна | Вітаємо Вас! | Реєстрація | Вхід |
|
1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом.
Учні 5-9 класів продивилися документальний фільм «Що таке ВІЛ/СНІД», прослухали лекції за участю фахівців ЦСССДМ та шкільної медсестри, стали глядачами театралізованої вистави (в якій головними героями були СНІД, Наркотик, Розбещеність, Світло). Після чого кожен отримав червону стрічку – символ боротьби з цією хворобою. Всі учні приймали активну участь у виконанні запропонованих завдань, залишилися яскраві спогади. Всім треба пам'ятати, що єдина людина, хто може нас захистити від СНІДу – це ми самі
Соціальний педагог п. Леся
Акція «16 днів проти насильства» З метою подолання проблеми насильства в сім'ї та учнівському середовищі, формування правової свідомості підростаючого покоління з 25 листопада по 10 грудня в школі «Гелікон» проводилась акція «16 днів проти насильства». Дати початку та завершення Акції вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини. В рамках акції для учнів були організовані та проведені просвітницько-профілактичні заходи: бесіди, лекції, інтерактивні ігри, дискусії. Учні активно включилися в роботу: обговорювали проблему насильства та агресії серед однолітків, демонстрували знання своїх прав. Отже, робота із попередження та подолання насильства над дітьми та створення безпечного для них середовища є важливим внеском у розвиток та розбудову демократичного, громадянського суспільства в Україні, тому що найвищою цінністю будь-якої держави є людина, її життя і здоров’я, честь, і гідність, недоторканність та безпека. Соціальний педагог п. Леся
Листопад – місяць правових знань В листопаді відбувся традиційний Місячник правових знань та профілактики правопорушень. Даний захід проводиться в усіх навчальних закладах на виконання Загальнодержавної програми “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2016 року. Метою Місячника є поглиблення правових знань учнів, попередження правопорушень та негативних явищ серед учнів. Саме тому в школі було проведено ряд заходів: тематичні виховні години, бесіди, диспути, лекції, інтерактивні ігри за участю фахівців Служби у справах дітей та працівників Кримінальної міліції.
Права, закони супроводжують людину все її життя. Тому лейтмотивом місячника стали слова: «Знаймо свої права, виконуймо свої обов’язки, щоб бути гідними громадянами демократичного суспільства.» А ще, в рамках акції та з метою реалізації державної політики у сфері протидії торгівлі людьми, для педагогічного колективу закладу була проведена лекція за участю спеціалістів з Міжнародної організації з міграції з питань протидії торгівлі людьми. «Ніхто не повинен бути в рабстві або у підневільному стані; рабство і работоргівля забороняються в усіх видах».
0 800 500 335 (386 з мобільного) Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінаціїГодини роботи: 10:00-16:00, з понеділка по п’ятницю Мови: українська, російська та англійська Веб-сайт: la-strada.org.ua Соціальний педагог п. Леся
Дорога моя людино! Світ навколо нас… Він може бути сірим, невиразним,він може бути наповнений дощем і сирістю, але він може бути і іншим, і все це залежить не від погоди, все це залежить від тебе. Тебе вітає психологічна служба: Пані Тетяна Смірнова – практичний психолог. Пані Олеся Рудченко – соціальний педагог. Мета освіти 21 сторіччя, яку підтримує психологічна служба НВК «Гелікон» :
Міфи про психологічну службу. Міф 1. Спеціалісти служби – чарівники, які можуть одним порухом чарівної палички розв’язати будь-яку проблему. Міф 2. Психологічна служба – служба обслуговування населення. Міф 3. До психолога звертатися соромно. Як-небудь все вирішу сам. Міф 4. В школі можна обійтись і без психологічної служби. Основними видами діяльності психологічної служби є:
Мета: сприяти усвідомленню учасниками природи виникнення конфліктів і формувати навички гідного поводження в них; формувати навички конструктивної взаємодії команди шкільних працівників; підвищувати самооцінку членів педагогічного колективу. Завдання:
З педагогами проведено круглий стіл, розглянуто питання: ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ШКОЛИ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДОСЯГНЕННЯ
Аналітична довідка за результатам діагностики «Психолого-педагогічне проектування особистості» (2015-2016н.р.). В обстеженні взяли участь 64 учня 5 – 8 класів Духовний розвиток 1.Ціннісні пріоритети:
Оцінка: «5»- ЦП сформовані (високий рівень); «3»-ЦП частково сформовані (середній рівень); «1»-«-1» - ЦП недостатньо сформовані (низький рівень); Проблеми: недостатньо сформовані Ц.П. - 1.« Я і навчання»; 2. «Я і праця»; Потенційні можливості: частково сформовані Ц.П. - 1 .«Я і моральні цінності»; 2. «Я і громадські обов’язки»; . 3. « Я і здоров’я»; 3. « Я і Україна»; Задача: Формувати ціннісні пріоритети « Я і навчання», «Я і праця» через роботу над рекомендованим психологом проектом та активізацію форм колективної виховної роботи методом залучення учнів, що мають проблеми, до різних видів діяльності.
Соціальний розвиток 1.Активність учнів за основними видами діяльності (інформацію надавали класні керівники).
Оцінка: «3» - високий рівень активності; «2» - середній рівень; «1» - низький рівень Шкільні потенційні можливості: розвиток активності учнів за основними видами діяльності вище середнього рівня З метою профілактики проблем залучати учнів до с/к, н/г видів діяльності.
Соціальний розвиток 2. Соціально-комунікативний розвиток
Шкільні проблеми: відсутність лідерів, мала кількість під лідерів (17%), наявність ізольованих (34%) та відторгнених(8%), низький рівень інтеграції класних колективів (0.3). Потенційні можливості: Відсутність груп ризику, наявність активу (52%) Задача: Працювати над рівнем інтеграції класних колективів через активізацію форм колективної виховної роботи, розвивати якості лідерів через індивідуальну роботу з підлідерами шляхом залучення до різних видів діяльності учнів, вчителів, батьків.
Психічний розвиток Діагностика вад особистісного розвитку
Проблеми: середньо виражені вади особистісного розвитку - невпевненість; потрібна профілактика імпульсивності та естетичної нечутливості Потенційні можливості: низько виражені вади – тривожність, асоціальність, схильність до нечесної поведінки. Задача: корегувати вади особистісного розвитку (невпевненість, імпульсивність, естетична нечутливість) через підняття соціального іміджу та потенційні можливості (низько виражені - асоціальність, схильність до нечесної поведінки, тривожність ) методом залучення до різних видів діяльності та систему годин спілкування. З метою профілактики та корекції виявлених проблем психологічною службою рекомендовано обов’язково на годинах спілкування впровадити в діяльність класних колективів наступні програми:
23.11.2015 Практичний психолог Т.Смірнова.
Реалізація проекту «Не смійся з мене»(Don't Laught at me)В лютому учням 6-го та 7-го класів було запропоновано взяти участь в проекті «Не смійся з мене», на який вони залюбки погодилися. Проект «Не смійся з мене» - курс тренінгових занять спрямований на розвиток дитини в емоційному, соціальному й етичному планах, як програма морального виховання, вирішення конфліктів і навчання толерантно ставитися до інших. Метою проекту є створення атмосфери уваги, співчуття і співпраці в шкільному класі. «Не смійся з мене» звернено, як до серця, так і до розуму. Долучившись до цього проекту, діти поділилися тим, що відчували, коли вони самі або хтось поруч був об’єктом неповаги. Виконання запропонован |
Copyright MyCorp © 2021 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |