Понеділок, 19.08.2019, 09:29Вітаю Вас Гость | RSS
      Миргородський НВК ( днз -знз ) "Гелікон"    
Головна | Вітаємо Вас! | Реєстрація | Вхід
   
» Меню сайту

» Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

» Пошук

» Форма входу

» Новини "Гелікону"

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом.

 З метою усвідомлення небезпеки, яку несе СНІД, і для того, щоб зробити все можливе аби уберегти себе і своїх близьких та рідних від цієї страшної хвороби, бо СНІД може увійти практично в кожен дім і в кожну сім'ю, в «Геліконі» було проведено низку заходів щодо профілактики ВІЛ/СНІДу. Основними завданнями школи щодо профілактики та запобігання ВІЛ-інфекції серед дітей та молоді є підвищення рівня знань щодо ВІЛ/СНІДу та формування толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ. 

Учні 5-9 класів продивилися документальний фільм «Що таке ВІЛ/СНІД», прослухали лекції за участю фахівців ЦСССДМ та шкільної медсестри, стали глядачами театралізованої вистави (в якій головними героями були СНІД, Наркотик, Розбещеність, Світло). Після чого кожен отримав червону стрічку – символ боротьби з цією хворобою. Всі учні приймали активну участь у виконанні запропонованих завдань, залишилися яскраві спогади.

Всім треба пам'ятати, що єдина людина, хто може нас захистити від СНІДу – це ми самі

                                        

                                               

Соціальний педагог

п. Леся

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Акція «16 днів проти насильства»

 З метою подолання проблеми насильства в сім'ї та учнівському середовищі, формування правової свідомості підростаючого покоління з 25 листопада по 10 грудня в школі «Гелікон» проводилась акція «16 днів проти насильства». Дати початку та завершення Акції вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини.

В рамках акції для учнів були організовані та проведені просвітницько-профілактичні заходи: бесіди, лекції, інтерактивні ігри, дискусії.

Учні активно включилися в роботу: обговорювали  проблему насильства та агресії серед однолітків, демонстрували знання своїх прав.

Отже, робота із попередження та подолання насильства над дітьми  та створення безпечного для них середовища є важливим внеском у розвиток та розбудову демократичного, громадянського суспільства в Україні, тому що найвищою цінністю будь-якої держави є людина, її життя і здоров’я, честь, і гідність, недоторканність та безпека.

Соціальний педагог

п. Леся

 

 

Листопад – місяць правових знань

 В листопаді відбувся традиційний Місячник правових знань та профілактики правопорушень.

       Даний захід проводиться в усіх навчальних закладах на виконання Загальнодержавної програми “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2016 року.

     Метою Місячника є поглиблення правових знань учнів, попередження правопорушень та негативних явищ серед учнів. 

     Саме тому в школі  було проведено ряд заходів: тематичні виховні години, бесіди, диспути, лекції, інтерактивні ігри за участю фахівців Служби у справах дітей та працівників Кримінальної міліції.

  

Права, закони супроводжують людину все її життя. Тому лейтмотивом місячника стали слова: «Знаймо свої права, виконуймо свої обов’язки, щоб бути гідними громадянами демократичного суспільства.»

А ще, в рамках акції та з метою реалізації державної політики у сфері протидії торгівлі людьми, для педагогічного колективу закладу була проведена лекція за участю спеціалістів з Міжнародної організації з міграції  з питань протидії торгівлі людьми.

«Ніхто не повинен бути в рабстві або у підневільному стані; рабство і работоргівля забороняються в усіх видах».
(Загальна декларація прав людини)

 

0 800 500 335 (386 з мобільного)

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації

Години роботи: 10:00-16:00, з понеділка по п’ятницю

Мови: українська, російська та англійська

Веб-сайт: la-strada.org.ua

Соціальний педагог

п. Леся

         

 

 

 Дорога моя людино! Світ навколо нас… Він може бути сірим, невиразним,він може бути наповнений дощем і сирістю, але він може бути і іншим, і все це залежить не від погоди, все це залежить від тебе.

 Тебе вітає психологічна служба:

Пані Тетяна Смірнова – практичний психолог.

Пані Олеся Рудченко – соціальний педагог.

Мета освіти 21 сторіччя, яку підтримує психологічна служба НВК «Гелікон» :

  1. Навчитися пізнавати.
  2. Навчитися робити.
  3. Навчитися жити разом.
  4. Навчитися жити.

 Міфи про психологічну службу.

Міф 1. Спеціалісти служби – чарівники, які можуть одним порухом чарівної палички розв’язати будь-яку проблему.

Міф 2. Психологічна служба – служба обслуговування населення.

Міф 3. До психолога звертатися соромно. Як-небудь все вирішу сам.

Міф 4. В школі можна обійтись і без психологічної служби.

  Основними видами діяльності психологічної служби є:     

  1. Діагностика – психологічне обстеження, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку, визначення причин та особистісних проблем, що ускладнюють розвиток і навчання.
  2. Корекція – усунення відхилення у психофізичному і індивідуальному розвитку та поведінці, схильностей до залежностей і правопорушень.
  3. Профілактика – своєчасне запобігання відхилень у розвитку, становленні особистості, міжособистісних стосунках.
  4. Просвітницька діяльність.
  5. Консультування.       

 

 

    З педагогами проведено заняття з елементами тренінгу «Як діяти в конфліктній ситуації»

Мета:       сприяти      усвідомленню     учасниками природи виникнення конфліктів і формувати навички гідного поводження в них; формувати навички конструктивної взаємодії команди шкільних працівників; підвищувати самооцінку членів педагогічного колективу.

Завдання:

  • познайомити учасників із джерелами виникнення конфліктів;
  • відпрацювати навички «Я» висловлювання;
  • стимулювати учасників до аналізу життєвих ситуацій;
  • навчити емпатійному слуханню;
  • формувати уміння прогнозувати майбутнє;
  • навчитися будувати відносини з колегами на основі поваги і довіри.

 

  З педагогами проведено круглий стіл, розглянуто питання:      

ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ШКОЛИ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДОСЯГНЕННЯ

  1. Психологізація змісту шкільної освіти.
  2. Диференціація змісту виконуваної роботи.
  3. Розвиток самостійності і відповідальності за свої успіхи і невдачі.
  4. Відсутність авторитаризму в оцінці.
  5. Заохочення будь – яких зусиль, спрямованих на поліпшення результатів.
  6. Розвиток вольових якостей шляхом включення в посильну, але досить важку діяльність.
  7. Формування ціннісного ставлення до інших людей і спільної діяльності, а також відповідальності за загальні результати.
  8. Привабливість процесу діяльності.
  9. Орієнтація  педагогічного колективу на високі професійні та інші досягнення.

 

 

 

 

Аналітична довідка за результатам діагностики «Психолого-педагогічне проектування особистості»  (2015-2016н.р.).

В обстеженні взяли участь 64 учня  5 – 8 класів

                                         Духовний розвиток

1.Ціннісні пріоритети:

  1. « Я і рідна домівка»      4. « Я і праця»                     7. «Я і громадські обов’язки»
  2. « Я  і здоров’я»               5. «Я і навчання»               8. « Я і Україна»
  3. « Я і мистецтво»             6. «Я і друзі»                       9. « Я і моральні цінності»

 

Клас

Класний

керівник

1

2

3

4

5

6

7

8

9

∑ сер

 5

Н.Мусієнко

2.0

3.6

3.5

1.4

1.9

2.3

3.9

3.9

4.5

3.0

 6

О.Лега

2.5

4.2

4.3

1.3

2.2

3.0

4.3

3.0

4.5

3.2

 7

Л.Дюдюк

2.9

3.4

2.3

1.7

0.9

2.7

4.0

3.2

4.1

2.8

 8

Н.Пилипенко

2.3

2.3

1.8

1.0

0.2

2.6

3.8

3.3

3.4

2.3

 

∑сер.( по школі)

 2.4

3.4

3.0

1.4

1.3

2.7

4.0

3.4

4.1

2.9

R проблем

 

 

 

2

1

 

 

 

 

 

 

2012-2013н.р.

2.2

2.9

2.1

1.6

0.2

2.7

3.2

3.2

3.3

2.4

 

2013 – 2014н.р.

2.8

3.0

2.3

0.8

1.2

3.1

3.8

3.2

3.6

2.7

 

2014 – 2015н.р.

2.2

3.7

2.6

1.5

1.5

2.3

3.7

3.5

3.3

2.7

 

2015 – 2016н.р.

2.4

3.4

3.0

1.4

1.3

2.7

4.0

3.4

4.1

2.9

 Оцінка: «5»- ЦП сформовані (високий рівень); «3»-ЦП частково сформовані (середній рівень); «1»-«-1» - ЦП недостатньо сформовані (низький рівень);

Проблеми: недостатньо сформовані  Ц.П. -  1.« Я і навчання»; 2. «Я і праця»;

 Потенційні можливості:  частково сформовані Ц.П. -  1 .«Я і моральні цінності»;  2. «Я і громадські обов’язки»; . 3. « Я  і здоров’я»; 3. « Я і Україна»;

Задача: Формувати ціннісні пріоритети « Я і навчання», «Я і праця»  через роботу над рекомендованим психологом проектом та активізацію форм колективної виховної роботи методом  залучення учнів, що мають проблеми, до різних видів діяльності.

                                 

                                 Соціальний розвиток

1.Активність учнів за основними видами діяльності (інформацію надавали класні керівники).

Клас

Класний керівник

д/і

ф/о

х/о

п/п

н/п

с/к

г/к

н/г

д/к

∑сер

5

Н. Мусієнко

2.9

2.3

2.7

2.8

2.5

2.8

2.8

3.0

2.9

2.7

6

О.Лега

1.9

1.7

2.0

1.8

2.1

1.6

1.7

1.9

1.9

1.8

7

Л.Дюдюк

1.8

2.4

2.0

1.6

1.7

1.6

1.4

2.0

1.6

1.8

8

Н.Пилипенко

2.1

2.0

2.2

2.1

1.6

1.7

1.8

1.6

1.5

1.8

 

∑ сер.

2.2

2.1

2.1

2.1

2.1

1.9

1.9

2.1

2.0

2.0

 

Навчальний рік

д/і

ф/о

х/о

п/п

н/п

с/к

г/к

н/г

д/к

∑сер

 

2012 – 2013н.р.

2.4

2.6

2.2

2.2

2.2

2.3

2.3

2.1

2.0

2.2

 

2013 – 2014н.р.

2.1

2.4

2.1

2.0

2.0

2.1

1.9

1.9

1.8

2.0

 

2014 – 2015 н.р.

2.4

2.3

1.6

2.2

2.1

2.2

2.0

2.2

2.2

2.1

 

2015 – 2016н.р.

2.2

2.1

2.1

2.1

2.1

1.9

1.9

2.1

2.0

2.0

Оцінка: «3» - високий рівень активності; «2» - середній рівень; «1» - низький рівень

Шкільні потенційні можливості: розвиток активності учнів за основними видами діяльності  вище середнього рівня

З метою профілактики проблем  залучати  учнів  до  с/к,  н/г видів  діяльності.

                                                         

Соціальний розвиток

2. Соціально-комунікативний розвиток

Кл.

Класний керівник

Лі-дери

Під-ліде-ри

Ак-

тив

Па-сив

Ізольо-вані

Від-тор-гнені

Зона ризи-ку

Група ризи-ку

Рі-вень інте-грації кл. колективу

Соц. розвиток кл. колективу

 

5

Н.Мусієнко

0

2

9

0

8

0

1

0

0.2

0.9

 

6

0.Лега

0

2

8

3

2

1

1

0

0.2

0.6

 

7

Л.Дюдюк

0

4

9

3

4

3

2

0

0.1

0.6

 

8

Н.Пилипенко

0

3

7

1

8

1

1

0

0.6

0.4

 

 

∑(по школі)

0

11

33

7

22

5

5

0

0.3

0.6

 

 

%

0

17%

52%

11%

34%

8%

8%

0

 

 

 

 

R проблем

1

2

 

 

3

4

 

 

 

 

 

 

2012 – 2013н.р.

0.9%

27%

53%

1.8%

37.5%

2.7%

8.9%

0

 

 

2013 – 2014н.р.

1.9%

10.7

58%

2.9%

25.2%

5.8%

2.9%

0

 

 

2014 – 2015 н.р.

0

18%

57%

8.7%

32.6%

7.6%

14.1%

3.3%

 

 

2015 – 2016н.р.

0

17%

52%

11%

34%

8%

8%

0

 

 

Шкільні проблеми: відсутність лідерів, мала кількість під лідерів (17%), наявність ізольованих  (34%) та відторгнених(8%), низький рівень інтеграції класних колективів (0.3).

Потенційні можливості: Відсутність груп ризику, наявність активу (52%)

Задача: Працювати над рівнем інтеграції  класних колективів через активізацію форм колективної виховної роботи, розвивати якості лідерів через індивідуальну роботу з підлідерами  шляхом залучення до різних видів діяльності  учнів, вчителів, батьків.

                                  

                                Психічний розвиток

Діагностика вад особистісного розвитку

клас

класний керівник

Три-вож-

ність

 

 

Ім-

пуль-

сив-

ність

 

Агре-

сивність

 

 

Нечес-

на по- ведін-

ка

Асоці-

аль-

ність

Зам-

кну-

тість

Невпев-неність

Екстер-

наль-

ність

Есте-

тична

нечут

живість

 

∑сер

R

 

5

Н.Мусієнко

1.3

3.5

2.4

1.2

0.5

2.1

2.9

2.0

2.1

2.0

 

6

О.Лега

2.3

2.4

1.8

0.9

0.8

1.6

4.3

2.8

3.0

2.2

 

7

Л.Дюдюк

2.0

3.1

2.5

1.6

1.3

2.1

3.0

1.9

3.6

2.3

 

8

Н.Пилипенко

1.5

3.1

2.4

2.1

1.1

1.8

3.9

2.3

3.5

2.4

 

 

∑сер.

1.8

3.0

2.3

1.5

1.3

1.9

3.5

2.2

3.0

1.8

 

R проблем

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

Оцінка: «1-3» - низько виражена вада; «4-7» - середньо виражена вада.

2012 – 2013н.р.

3.1

4.3

3.8

2.7

2.5

2.9

4.1

3.2

3.7

3.8

 

2013- 2014н.р.

3.2

4.3

3.8

2.2

2.3

2.9

4.0

3.1

4.1

3.3

 

2014 – 2015 н.р.

2.4

3.8

2.8

2.1

1.7

2.6

4.5

3.5

3.1

2.9

 

2015 – 2016н.р.

1.8

3.0

2.3

1.5

1.3

1.9

3.5

2.2

3.0

1.8

 

Проблеми: середньо виражені вади особистісного розвитку  -   невпевненість; потрібна профілактика імпульсивності та естетичної нечутливості

Потенційні можливості: низько виражені вади –  тривожність, асоціальність, схильність до нечесної поведінки.

Задача: корегувати вади особистісного розвитку  (невпевненість, імпульсивність, естетична нечутливість) через підняття соціального іміджу та  потенційні можливості (низько виражені  - асоціальність, схильність до нечесної поведінки, тривожність )  методом залучення до різних видів діяльності та систему годин спілкування.

З метою профілактики та корекції виявлених проблем психологічною службою рекомендовано обов’язково на годинах спілкування  впровадити в діяльність класних колективів  наступні програми:

  • Класним керівникам 4 – 6 кл.  вивчити та реалізувати проект «Не смійся з мене». orukrain.org
  • 4клас – «Вчимося вчитися». Цей курс навчить учнів мислити, сформує позитивний настрій до пізнавальної діяльності, розвине мотивацію до навчання,теоретичне мислення.
  • 5 клас – «Азбука навчання». Цей курс дає можливість учням отримати необхідні уміння для оволодіння знаннями і організації самонавчання.
  • 6  клас – «Світ емоцій». Заняття по програмі допоможуть учням розвивати емоційний інтелект.
  • 7 клас – «Зустріч з самим собою». Самопізнання допоможе сформувати позитивну самооцінку, зрозуміти себе, забезпечить свідоме самовдосконалення.
  • 8 клас – «Я серед інших людей». Навчить спілкуватися.
  • 9 клас – «Кроки до самопізнання» (профорієнтація).
  • Класним керівникам працювати над соціальним розвитком класного колективу. Соціальний розвиток - це здібності учнів ефективно вирішувати проблеми (і індивідуальні, і соціальні) у процесі взаємодії із класом, ініціативність,відповідальність. Уміння працювати у групі, команді. Вести діалог,спілкуватися, находити компроміси. Орієнтуватися у етиці та нормах взаємовідносин. Терпимо відноситись до іншої думки. Відповідально підходити до справ.
  • Класним керівникам працювати над підвищенням рівню інтеграції класного колективу. Пам’ятати, що рівень інтеграції  – це становлення та формування єдиної команди. Він залежить від спільного рішення завдань,досягнення спільної мети, вирішування основних внутрішніх проблем. В процесі внутрішньої інтеграції іде розподіл повноважень,виробляються критерії входження у групи, розробляються норми взаємовідносин.
  • Психологу проконсультувати класних керівників щодо складання планів  корекційно-виховної роботи та постановки корекційно – виховних задач.
  • На педраді ознайомити усіх членів педколективу з шкільними проблемами, рекомендаціями і задачами
  • Вчителям, класним керівникам, активізувати різні форми колективної виховної роботи з метою  розширення позитивних взаємостосунків у колективі (учні, вчителі, батьки).
  • Психологу на батьківських зборах ознайомити батьків з результатами обстеження, та надати групові консультації .
  • Адміністрації контролювати виконання плану діяльності класних колективів, роботу з батьками, якісне  проведення годин спілкування.

23.11.2015                                                                                                    Практичний психолог Т.Смірнова.

 

 

 

Реалізація проекту «Не смійся з мене»  

(Don't Laught at me)

В лютому учням 6-го та 7-го класів було запропоновано взяти участь в проекті «Не смійся з мене», на який вони залюбки погодилися.

Проект «Не смійся з мене» - курс тренінгових занять спрямований на розвиток дитини в емоційному, соціальному й етичному планах, як програма морального виховання, вирішення конфліктів і навчання толерантно ставитися до інших. Метою проекту є створення атмосфери уваги, співчуття і співпраці в шкільному класі. «Не смійся з мене» звернено, як до серця, так і до розуму.

Долучившись до цього проекту, діти поділилися тим, що відчували, коли вони самі або хтось поруч був об’єктом неповаги. Виконання запропонован


Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz