Понеділок, 19.08.2019, 08:39Вітаю Вас Гость | RSS
      Миргородський НВК ( днз -знз ) "Гелікон"    
Головна | Методична робота | Реєстрація | Вхід
   
» Меню сайту

» Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

» Пошук

» Форма входу

» Новини "Гелікону"

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

    Уже хрестоматійними стали слова К.Ушинського : "Учитель живе доти, доки вчиться; щойно він перестає вчитися, у ньому помирає вчитель."

    Методична система сьогодні вимагає не лише формування педагогічної майстерності, що спрямована на вдосконалення знань, умінь і навичок педагога, а й створення умов для реалізації особистих функцій педагога, для підвищення рівня його професійно-особистісного саморозвитку, готовності до інновацій, створення індивідуально-авторської педагогічної або методичної систем. Сучасний учитель – це носій освітніх суспільних змін. Основне завдання освітян – виховати особистість  компетентну, творчу, здатну до життя й діяльності в ХХІ столітті. Але для цього потрібен  педагог з високою компетентністю, розвиненими творчими, дослідницькими здібностями, високим рівнем інтелігентності, духовно-морального потенціалу, конкурентоспроможності, ерудованості, здатний до безперервної освіти.

            Виявляти, розвивати та зрощувати творчі паростки в особистості вчителя – основне завдання методичної служби НВК(днз-знз) "Гелікон".

            Головним у методичної роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, умінь і навичок. Звернімося до однієї з китайських мудростей: "Той, хто почув вітер змін, має будувати не щит від вітру, а вітряк." Дійсно, методична робота стала сьогодні життєвою потребою кожного окремого педагога й водночас обов’язковою вимогою суспільства, найважливішою умовою забезпечення ефективного функціонування будь-якого навчального закладу.

   Практика підтверджує, що позитивне педагогічне середовище складається тоді, коли педагогічні працівники зацікавлені в колективному пошуку розв’язання проблем.                        В. Сухомлинський говорив: "Якщо ви хочете, щоб педагогічна праця давала вчителеві насолоду, щоб повсякденне проведення уроків не перетворювалося на нудну, одноманітну повинність, виведіть кожного вчителя на щасливу стежку дослідника."

    Тому завданням методичної служби комплексу є моделювання та створення умов для самореалізації й удосконалення особистості.

 

     Науково-методична проблема, над якою працює педагогічний колектив НВК (днз-знз) "Гелікон": „Активізація пізнавальної діяльності вихованців шляхом використання в навчально-виховному процесі новітніх педагогічних технологій”.

 

    Уся методична робота в НВК "Гелікон" планується та проводиться на діагностичній основі. Адже за словами Девіда Озборна, якщо не вимірювати результати, то не можна відрізнити успіх від поразки.

    Під час планування методичної роботи особливе значення надається вивченню не лише результатів навчання й виховання учнів, а й усебічному оцінюванню особистісних  рис і професійних умінь учителя.

    На цьому етапі дуже ефективно спрацьовує психологічна служба закладу, що проводить різноманітні тестування та анкетування. До речі, систематичний психологічний супровід за багато років став уже невід'ємною частиною методичної роботи.

     На основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час педагогічної діяльності, планується вся методична робота. Це дає змогу з’ясувати, які форми методичної роботи найдоцільніші для конкретного вчителя.

    Педагоги заповнюють діагностичну картку, за допомогою якої можна відстежити динаміку самовдосконалення, самовизначення, професійного зростання вчителя, і, зрештою, порівняти самооцінку останнього з оцінкою його діяльності з боку адміністрації НВК.

    Організація методичної  роботи на діагностичній основі сприяє підвищенню творчого зростання всього педагогічного колективу.


Форми методичної роботи

 

 

Колективно-групові

Індивідуальні

Конкурсні

Ò     психолого-педагогічні

семінари

Ò     інтерактивні засідання ТГ, МО, клубу "Творчість” та педрад

Ò     Інтел-проф-шоу "Підкорювачі вершин”

Ò     фестиваль педмайстерності

Ò     педагогічні посиденьки

Ò     ділові ігри, ”круглі столи” і т. д.

Ò     подорожі, екскурсії і т. д.

Ò     творчі звіти

Ò     взаємовідвіду-вання уроків

Ò     індивідуальні

     консультації

Ò     співбесіди

Ò     робота над методичною проблемою

Ò     створення "Творчого портрета педагога”

Участь педагогів

у конкурсах

різного рівня

 

 

 

 

 

 

 

Творчі портрети педагогів НВК "Гелікон”

 


"Поганий хазяїн вирощує бур’ян, гарний – рис, розумний культивує ґрунт, далекоглядний виховує працівників."

Японська мудрість

 

  Педагогічний колектив "Гелікону" гнучко реагує на запити часу, варіює, шукає ефективні шляхи і методи навчання. Зміни, що сталися в освітянському просторі знайшли своє відображення і в науково – методичній роботі, що є складовою частиною освітнього процесу НВК.

 

 

     Щороку вчителі НВК (днз-знз) "Гелікон" беруть участь у міських професійно-методичних конкурсах.

 

   Діяльність вчителів НВК – це сплав творчої думки і натхненної праці. Стимулом педагогічної творчості є визнання батьків та учнів. Рушійною силою – прагнення якомога краще вчити дітей. Базою творчого підходу до діяльності – поєднання традиційного та інноваційного в освітньому процесі.

          Всі наші педагоги такі різні, але безмежно закохані у свою справу, цінують прекрасне, прагнуть досконалості. А найголовніше – вони люблять своїх учнів, адже школа через учителя вчить дитину жити у світі прекрасного, щоб краса світу творила красу в самій людині і навпаки. В цьому процесі немає головного і другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох пелюсток, що створюють красу квітки. Тут усе головне – і урок, і взаємини між учителем і учнем, і позаурочна діяльність.  

             Кажуть, що успіх приходить до того, хто робить справу, яку найбільше люблять. Успіх школяра може створювати вчитель, який сам переживає радість успіху.


http://depositfiles.com/files/uyjfban8c


Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz